Vlissingen, Boulevard Evertsen

BRIT.

eighty luxury residences at sea
Concept
AVV Beheer en VG-D Vastgoedontwikkeling
Opdrachtgever

Doel

BRIT. wordt een pand wat zichtzelf al heeft bewezen in de geschiedenis. De bewijslast van vroeger laten we terugkomen in de communicatie van nu. Exclusiviteit, luxe en authenticiteit, dat beloven we met BRIT. Dit nieuwe hotel, met boutique hotelsuites en hotelappartementen zetten we in de markt als unieke en bijzondere kans om op de mooiste plek aan de boulevard van Vlissingen te kunnen resideren omgeven door luxe.

Onze aanpak

Grand Hotel Britannia was een gebouw met een rijke historie. De crème de la crème kwam hier vroeger om exclusieve en luxe feesten te vieren.

Het was een boutique hotel dat faam had vergaard, internationale allure had en weelderigheid uitstraalde. 'Old Hollywood Glamour' was de standaard.

Het hotel bestaat al ruim 40 jaar niet meer, maar niemand is het vergeten. Nu het nieuw leven ingeblazen krijgt brengen we deze faam en oude glorie terug: BRIT. is Back.

BRIT. brengen we terug in fases. De communicatiestrategie is ingestoken om eerst het merk te laden en daar naamsbekendheid aan te geven. We herintroduceren BRIT. in de nieuwe vorm, maar met het oude bekende gevoel.

In de fases erop geven we steeds meer inzicht in het gebouw waarbij we het prijsgeven als exclusieve content. Exclusieviteit en luxe maken we waar door de makelaar te faciliteren met de juiste informatie waarop die persoonlijk en discreet contact legt met een potentiële koper.

Hierdoor maken we van iedere koper een VIP. In BRIT. geniet je van het leven en leef je royaal.

BRIT.
BRIT.