Delft

De Hoven Passage

De Hoven Passage pakt je in
Concept
Van der VORM Vastgoed
Opdrachtgever

Doel

Winkelcentrum De Hoven verdient een nieuwe uitstraling in de vorm van een huisstijl en signing, die recht gaat doen aan de toekomstige uitbreidingen met 9.000 m2 winkeloppervlak (1,5 x zo groot) en 330 nieuwe appartementen. Deze nieuwe uitstraling moet tevens een nieuwe, koopkrachtiger doelgroep aanspreken.

Onze aanpak

Wanneer we dan gevraagd worden een nieuwe huisstijl voor een winkelcentrum te ontwikkelen, denken we graag verder dan de opdracht. We stellen ons voor hoe we een huisstijl kunnen ontwikkelen die met gemak door te vertalen valt in allerlei communicatiemiddelen – online & offline- en actiethema’s, zodat er uiteindelijk een totaalbeeld in het hoofd van onze doelgroepen wordt gevormd. We zijn daarnaast op zoek gegaan naar de belangrijkste motivaties om een bezoek te brengen aan winkelcentrum De Hoven en kwamen tot de conclusie dat je er eigenlijk alles bij de hand hebt en je er met name gericht je aankopen doet.

De Hoven raakt je…….daar voel je je prettig…..daar winkel je met plezier….daar word je als bezoeker verwend…..daar ben je graag….. daar blijf je winkelen…. Om in Retail te blijven: DE HOVEN PAKT JE IN!

En dat inpakken, dat doen we graag in kleurige linten die passen bij de gelegenheid, het seizoen of de campagne. Thema's waar we in de communicatie tot nu toe op hebben ingespeeld zijn:
  - Dinoshows in De Hoven
  - Scan en winfestival
  - Spring is in the air!
  - Sweet Summertimes

De Hoven Passage