Amsterdam

Huren in De Brouwerij

Een beetje mout, een beetje gerst
Concept
CBRE
Opdrachtgever

Doel

 

Op het Zeeburgereiland in Amsterdam brengt CBRE een groot complex in de markt met ruim 200 huurwoningen in het middensegment die gefaseerd in verhuur gaan. Een project dat op geheel eigentijdse manier volledig digitaal in verhuur wordt gebracht. Dit vraagt een compleet digitale cross mediale aanpak.

Onze aanpak

 

De resultaten die uit ons onderzoek kwamen waren helder: de huurmarkt in Amsterdam is oververhit, waardoor er enorme vraag is naar huurwoningen in het middensegment. Het credo is: hoe dichter bij het centrum, hoe beter. De locatie van het project binnen de Ring van Amsterdam is een groot voordeel, maar opvallen is noodzakelijk aangezien er, ondanks schaarste aan huurwoningen, concurrentie is. Onze strategie zet zich daarom in op het benadrukken van  twee factoren: de sfeer en karakter van de locatie EN inspelen op de diverse leefstijlen van de doelgroep.

 

Zoals in een brouwerij ieder bier met verschillende ingrediënten wordt samengesteld en daardoor zijn smaak krijgt. De insteek is om op basis van de samenstellingen van de subdoelgroepen, de smaak voor de communicatie te bepalen. We verzamelen dus voor iedere subdoelgroep de ingrediënten om helemaal naar wens te wonen. Een beetje mout, een beetje gerst; laat het gisten maar beginnen. In onze aanpak geven we de consument de gelegenheid om hun smaak (woonvoorkeuren) samen te stellen om tot een ideale woonsituatie te komen binnen Huren in De BrouwerIJ.

Brouwerij mokup
Magazine