Amsterdam

Huren in State

State of mind
Concept
Bouwinvest
Opdrachtgever

Doel

Voor dit markante gebouw in Amsterdam, dat geïnspireerd is op het Flatiron Building in New York, heeft Bouwinvest PRSC. uitgekozen om na ons succes van de marketingcommunicatie voor de koopappartement met een voorstel te komen voor het positioneren van de huurappartementen in dit gebouw. Ons doel was een top of mind positie te verwezenlijken bij potentiële huurders in Amsterdam.

Onze aanpak

Onze aanpak in communicatie is voor vastgoed misschien een verassende, maar voor deze doelgroep de meest effectieve. Niet de appartementen speelde de hoofdrol in onze communicatie, maar we boden toekomstbeeld van een upcoming en unieke wijk. We lieten zien hoe deze buurt gaat worden en daagden pioniers uit om hier onderdeel uit te maken van dit toekomstbeeld. Een campagne die neigt naar gebiedsmarketing met een sterke focus op online activatie met als reactie leadgeneratie.

 

Een sterke onlinestrategie waarbij we horeca en organisaties uit de directe omgeving betrokken en een podium gaven. Door gedegen hashtaggebruik en taggen van deze ondernemingen hebben we via Facebook en Instagram een community van ruim 700 volgers weten op te bouwen in nog geen 5 maanden tijd.

Huren in State